Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 29. januar 2015

Jeg innrømmer det...


På Nettflix ser jeg på mye dramafilmer og serier
som ikke alltid er av like god kvalitet og har meningsfylt
innhold, men jeg koser meg med virkelighetsflukten.

Det er så mye vondt og galskap i den virkelige verden at
jeg tillater meg å ta en time-out med iPaden av og til.





Det jeg ser på nå for tiden er serien Make it og break it!

Den handler om turnjenter på det amerikanske landslaget
og deres foreldre. Jentene kjemper for å komme med til
VM i Rio.

Her er alle serieingredienser.... Ikke sex før ekteskapet,
tenåringsmødre, baksnakkelser, intriger, vennskap,
anoreksi, skader, forelskelse, fattige og rike...

Ser du på Nettflix og hva ser du mest på?



2 kommentarer:

  1. Jeg ser nesten ikke film, men jeg leser et par bokserier. Der er vel de samme ingrediensene med bakteppe tidsperioden bøkene handler om.
    Veldig greit time out.

    SvarSlett
  2. jeg er ikke på nettflix, vi lastet det inn via playstation og hd tv'n vår men ble ikke imponert og fjernet det etter kun en ukes kikking. Synes det var mye gammelt der og for å være helt ærlig det fenget ikke hos oss.
    Jeg ser på masse annet drit da .. haha...

    Hilsen Mette (Koseligkoselig)

    SvarSlett