Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 2. januar 2015

Hjertelig velkommen...

til de beste dagene, hverdagene...




Julen fór ut av huset nå i formiddag og vi er tilbake til
de kjente og kjære hverdagene. I lengden er det de beste.

Jeg leste for en tid tilbake en artikkel om dem som mistet
hus og hjem i Japan da kjernekraftverket smeltet ned for
noen år siden og de måtte flytte.

Det de savnet mest av alt var hverdagene de hadde hatt.
Dagene som bare kom og gikk uten at noe spesielt skjedde.

Jeg kan godt forstå dem. Jeg elsker hverdager. Ikke for det,
en helligdag i ny og ne er jo ikke å forakte.

God helg folkens!

5 kommentarer:


  1. Helt enig... hverdager er best, hverdager hvor verden bare er som den skal være og ikke noe særlig skjer. Man går på jobb, spiser middag og koser seg som best man kan!
    Og akkurat nå - det er deilig med helg etter en arbeidsdag ;)

    GOD HELG :)

    SvarSlett
  2. Ja, hverdagene er nok best ;) Vi lar julen stå i to dager til, men da er det slutt ;)

    God helg til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Hei!
    Fin blogg :-)
    Enig, hverdager hvor alt går som normalt er best.

    SvarSlett
  4. Hverdagene er de beste, så setter vi pris på de helligdager som kommer. Julen er ikke ute av huset ennå. Mannen har bedt barna hit i morgen på lammestek (ikke julemat). De ble syke og kunne ikke komme i julen så nå vil de se juletre. Må si jeg lengter litt til å få det ut slik at jeg kan få gjort ordentlig rent.

    SvarSlett
  5. Hverdagen er også min favoritt . Og for oss som jobber helger av og til, er det deilig med FRIHELG også.
    Denne uken har jeg hatt en friuke, som jeg har brukt til å gjøre absolutt ingenting!!!! Kjempedeilig.
    Og så er det visst helg igjen også. God helg.

    SvarSlett