Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 23. januar 2015

Helbredelsen....

Dette er en bok om slaveri og jeg ser at den får
litt blandet omtale....


Dette var ikke boken for meg og jeg leste den ut, men må
innrømme at de siste kapitlene blei bare skumlest for å bli
ferdig. Boken handler om Grenada som var barn under
slaveriet på bomullsplantasjene. Det er hun som 90 åring
som forteller sin historie.

Boken er sikkert god den siden den får terningkast 6 av
noen. Det er bare ikke denne type litteratur jeg foretrekker.
Jeg finner mer glede i samtidslitteratur

2 kommentarer:

  1. Ikke hørt om denne.....

    Holder på med Ken Folletts: Kjempenes fall, og så tykk den er, holder jeg nok på med den en stund....!

    Håper neste bok du begir deg på - faller bedre i smak, for en god bok....åhhh, hvilken herlig lese opplevelse man kan da få seg :)

    god helg

    SvarSlett
  2. Denne har jeg også lest. Ikke den beste boka nei, sånn midt på treet synes jeg. God helg!

    SvarSlett