Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 25. januar 2015

Enda en tipi....


Tipien jeg sydde til Elen til jul blei så godt mottatt av
andre små i familien at jeg blei spurt om å sy en til...








Det har jeg nå gjort og brukt ekstra lang tid siden jeg
som vanlig syr, rekker opp, syr og rekker opp igjen, men
til sist blei den ferdig....






Litt dårlig fotolys denne dagen. Stoffet er altså i koksgrå og
kremfargede ruter fra Stoff&Stil....







Knappehempene er i strikk og jeg er litt usikker på om
det var lurt, men fint syntes jeg det blei. Kosteskaftene
holdes også sammen av samme røde strikkebåndet.

8 kommentarer:

  1. Du er så flink, og må være tålmodig også. Mye jobb dette her. Morsomt å sy synes jeg også. Sydde mye for en del år siden. Han en flott ny symaskin, men sliter litt med å se godt nok.
    Ønsker deg en fin søndag, nå er det tid for å komme seg ut.

    SvarSlett
  2. Så fin, heldige små barn som får leke i en TIPI:)

    SvarSlett
  3. Wow! Er imponert over dine syferdigheter, og for en flott leke! Her vil ungene virkelig kose seg, tipper jeg.

    Ha ei fin søndag.

    SvarSlett
  4. Dyktig du er, ta patent :-) Fantastisk kjekt for unger. Ha en fortsatt fin søndag. Klem

    SvarSlett
  5. Fantastisk! Som vanlig er jeg imponert over både kreativitet og håndlag :) Fin søndag til deg!

    SvarSlett
  6. Den ser jo flott ut! Du er flink med den symaskinen!

    SvarSlett
  7. Den er bare sa flott! Husker vi hadde en tipi da jeg vokste opp - det var mange ar og timer med spennende lek bade inne og ute (om sommeren) :-)

    SvarSlett
  8. De er så flotte de tipitelta du syr, Ingrid. Gjett om de små koser seg glugg inni der!
    Dyktig er du med symaskina!

    SvarSlett