Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 19. januar 2015

Barnepass...

Jeg har hentet Elen i barnehagen for første gang i dag
og fikk god hjelp av Googledamen til å finne veien.

Jeg er ikke kjent på Forus mellom alle firma, selskaper,
butikker og veier. Og tenke seg til at det er en
barnehage midt i dette travle området, men det passer
nok egentlig fint for alle dem som jobber i der...




Når moren er revisor er ikke arbeidsdagen over innen
barnehagen stenger på denne tiden av året. I dag hadde
faren også mye å gjøre på jobben og jeg har ikke noe imot
å passe Elen et par tre timer.

Og så har jeg vært på fabrikkutsalget til SandnesGarn. Jeg
har fått bestilling på en ny tunika til henne....

6 kommentarer:

  1. Herlig å få lov til å passe barnebarn. Få lov å hente dem i barnehage eller skole. Vi er så heldige og har dem i nærmiljøet.

    SvarSlett
  2. Sa koselig for bade Elen og for mormor.

    SvarSlett
  3. Så fint du kan trå til, tenker det settes stor pris !
    Også er det koselig å hente dem i sine vante omgivelser.

    Husker første gang jeg hentet tantebarn i barnehagen, det var så viktig å vise meg hyllen sin (hun var nok litt eldre enn Elen) også måtte jeg titte på tegninger som hun hadde tegnet, og hvilken som hang på veggen osv osv...veldig moro, jeg glemmer det aldri :)

    Kos dere, ser du har fått opp teltet hennes....den het noen annet, men husker jeg jo ikke det i farten....sorry.

    Takk til googledame - jeg kan ikke leve uten GPS i bilene våre....hjelper meg stadig med å finne frem...hi hi

    SvarSlett
  4. Jeg er også barnevakt i dag, for to ettåringer! De sover hver sin tørn, og ellers er det bare kos og lek. Skal passe den lille Ida resten av uka, lille Anton har jeg lånt bare i dag.

    SvarSlett
  5. Næmmen det var koselig da, Elin og mormor :) Tipper dere har kost dere masse :)

    SvarSlett
  6. De er heldige som har deg!
    Det skal være het sikkert =)

    SvarSlett