Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 3. desember 2014

Julepynting....

Jeg har satt frem litt julepynt, kjøpt to store hvite jule-
stjerner og laget fire sorter kaker til jul....

Jeg sa jeg ikke skulle bake, men jeg kjenner lusa på gangen.
Klarer ikke la være og enda har jeg ikke laget marsipan..






Jeg fant denne på Pinterest og syntes den var så søt...









Da måtte jo jeg prøve å lage en og her er min variant. Jeg
ville hatt to like ved siden av hverandre, men det er umulig
å finne flere av denne kulen. Jeg vært på tre Plantasjen butikker.
Akkurat denne er ekstra fin synes jeg. Noen har juletre i plast,
jeg har buskbom...




Og i kveld prøvesmaker vi julebaksten....

8 kommentarer:

  1. heia lenge sia æ har vært innom her, din variant var kjempefin, og det er nu koselig og bake litt julebakst i advent tia :)

    Ha en fin advent videre.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  2. Din var finest! :)
    Så deilig den julebaksten så ut da, nam nam!
    Gleder meg til neste lørdag, da skal jeg på julebakekakedag :) Det blir hyggelig! Jeg baker alltid Wenches kjøkken fra TV2 sin krydderkake, den er saftig og god.

    SvarSlett
  3. Fin pynt !
    Takk for bursdagshelsing.
    Eg har hatt iPad to, tre år og blogga litt frå den, særleg når eg er på reise, men eg likar best å blogge frå PCen
    Denne nye er så lett og hendig. Mannen overtok den gamle ;) ;)

    SvarSlett
  4. I like your version the best!

    SvarSlett
  5. Sa fin og enkel! En god ide a etterligne...! Julebaksten har jeg ikke begynt pa enda. Venter til neste helg, tenker jeg...

    SvarSlett
  6. Så morsom ide du fant på pinterest !
    Din variant ble super fin.

    Er så koselig denne tiden vi er i nå....sukk....:)

    Litt julegaver har blitt med hjem fra Skottland, så til helgen skal det pakkes inn....og da med julemusikk i bakgrunnen og noe godt i glasset, da kommer julestemningen krypende......:)

    Straks fredag, så jeg sier: God helg - nå !

    SvarSlett
  7. Julebaksten smaker jo best i adventstiden. I jula er det så mye annet godt atte. Mmm..
    God helg, kjære du.

    SvarSlett