Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 6. desember 2014

Jobbehelgen....

blei ikke helt som planlagt...





Jeg har hatt svie og kløe i halsen et par dager og i natt
brøyt det ut med skikkelig sår hals, øreverk og hodepine.

Problemet er at jeg er på hotell og skulle ut på en lang
tur/retur GranCanaria og det går ikke så godt sammen med
vond hals, stikkinger i ørene og hodepine.

Klokken 03 i natt måtte jeg ringe og sykemelde meg for i
dag. Jeg har beholdt hotellrommet, som jeg i utgangspunktet
skulle ha i to dager, og nå håper jeg på bedring utover dagen og
formiddagen i morgen slik at jeg kan fortsette på jobben min
søndag ettermiddag og mandag.

Jeg møtte en kjekk kollega til frokost som kom på døren min
med Lemsip og Strepsil og Rinexin om det skulle bli for problematisk.

Nå tar jeg det helt med ro i hotellsengen (ganske så kjedelig). Jeg
leser, ser film, leser nyheter og så må jeg nok ut en tur for å kjøpe
VG. Ingen lørdag uten kryssord i VG Helg.

Ha en fin lørdag. For min del håper jeg søndagen blir bedre.




10 kommentarer:

  1. Å så kjedelig å bli liggende syk på et hotellrom. En ting er hjemme hvor en har sine ting, men borte..
    Håper du kommer deg for. Kjekt med gode kollegaer som kommer innom med litt hjelpemidler.

    God bedring og god helg ;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. God bedring! Håper du er på bena snart. Kjedelig å bli syk på denne tida, og iallefall når en er på jobb.

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en god bedring. Tror du ikke samme sykdom har sneket seg hit også.

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en rask bedring !
    Best å være syk hjemme, så skjønner godt du kjeder deg på hotellet...håper du noe finne nå på tv som kan underholde deg....:)

    SvarSlett
  5. Da får vi håpe formen bedrer seg...så får du "kose"deg med diverse drops, te og tabletter så lenge...
    Gode ønsker fra meg :)

    SvarSlett
  6. God bedring - håper du er fort på beina igjen :)

    SvarSlett
  7. Dette var jo kjedelig da, så riktig god bedring ønskes (god og snarlig mener jeg :)

    SvarSlett
  8. Syns ofte det er slik i denne førjulstida jeg, at bassiluskene trenger seg på og slår en omkull i horisontalen.
    Masse god bedring ønskes deg.

    SvarSlett
  9. Huff stakkars deg! Håper du føler deg bedre utover dagen! God bedring!

    SvarSlett