Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 5. desember 2014

Herskap og tjenere....

Jeg har begynt å se på Herskap og tjenere på Nettflix....








Som tidligere nevnt så elsker jeg kostymedrama og denne
nyinnspillingen (2010) av Ustairs Downstairs er intet unntak.

I kveld skal jeg kose meg med et par episoder i hotellsengen
før lyset slukkes.

Når jeg en gang har jobbehelg hver eneste adventshelg dette
året, 5 helger på rad, så må jeg finne noe annet å glede meg
over og dette liker jeg.

Vil du se en trailer fra serien kan du gjøre det HER

God adventshelg til deg!


3 kommentarer:

  1. Ja denne har jeg sett på tv og det var en fin serie synes jeg. Men jeg husker ikke om det var en eller to sesonger av den og gikk den på NRK eller var det svensk tv?!
    Kos deg :)

    SvarSlett
  2. Den er fin !
    Sett endel episoder på en eller annen kanel jeg har i Italia, og storkoser meg da :)

    Enig, ingen gjør kostymedrama bedre en engelsk mennene.....sukk....!

    Så du forresten krimen på fredagen, altså igår? På NRK1, fra ca 1800-tallet, veldig bra . i farten husker jeg ikke hva den het....:(

    SvarSlett