Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 17. desember 2014

Gravpynt til jul....


Jeg har planer om å legge denne gravpynten, som
jeg laget i går, på mor og far sin grav til jul....





Jeg stod på butikken med en fin mosekrans i hendene
og kjente at dette blir helt feil for meg. Jeg er helt sikker
på at mor og far hadde blitt mer glad for noe jeg hadde
laget selv utav naturens pynt.

Denne er så enkel som det går an. Kongler, granbar og
en sløyfe av bomull/lin.... Helt meg uten dill og dall.

4 kommentarer:

  1. Den var veldig pen og med litt lys ved siden av kransen blir det veldig flott :)

    SvarSlett
  2. Den var fin, ja. Jeg kjopte en til familiegraven vi har her borte, men den er veldig naturlig og ikke noe ekstra stash pa den. Liker best det som ser og er ekte. Problemet her borte er allikevel a finne ut hvilke blomster som egner seg best pa kirkegarden for det er sa mye harer her og det er lite poeng a pynte med fine blomster pa gravene hvor blomsterbedene blir rene "koldtbordene" for dem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja slike ting må man ta hensyn til. Da jeg la granbaren på graven i dag stod høstlyngen like fin og jeg hadde ikke hjerte til å ta den bort. Nå er det begge deler der, men det blei ganske fint sammen.

      Slett