Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 7. desember 2014

God 2. adventssøndag....

Tusen takk for alle ønsker om god bedring! Dere er
snille. Det blei en lang og kjedelig dag i hotellsengen og
jeg fikk sett alle episodene av Upstairs Downstairs på
Nettflix...





Mannen får tenne vårt andre adventslys i dag og heller sende
meg et bilde av våre to brennende lys....

Jeg er mye bedre i dag og prøver meg på litt flygning og så
får jeg se hvordan det går...


8 kommentarer:

  1. Godt å høre at du er bedre :)
    Lykke til med søndagsjobbing, og fortsatt god bedring.
    Godbedringklem

    SvarSlett
  2. Fortsatt god bedring - og god flight! :-)

    SvarSlett
  3. God helgejobbing, håper formen holder! Jeg jobber helger selv, hver 3. og synes det er ofte nok. 5 på rad vet jeg neimen ikke om jeg hadde klart å leve med...du er utrolig flink!! Synes vel at SAS burde strebet etter en mer familievennlig turnus for dere ansatte, men det lar seg kanskje vanskelig gjøre? Håper du har fri i jula da☺

    SvarSlett
  4. Godt at du er bedre, en kjedelig dag å bare ligge der og ikke være i form. Riktig god flyvning da og så håper jeg du ikke blir verre igjen - ha en god uke som kommer.

    SvarSlett
  5. Nei, uff så kjedeleg å bli sjuk.
    Bra du er i bedring.

    SvarSlett
  6. Lykke til med nye flygniger. Håper helsa holder og du blir bra til jul!

    SvarSlett
  7. Haper du er bra nok til a fly igjen!

    SvarSlett