Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 25. desember 2014

Freden har igjen senket seg...

Det er bare jeg som sitter oppe og nyter første
juledagskveld....








Det er stille og de andre har gått til sengs. Vi har hatt
en fin dag med barn og barnebarn til middag.

Det er så utrolig godt å ha alle samlet og også så utrolig
fint å bare sitte helt i ro og nyte stillheten etter at alle er
reist hjem til sitt eller i seng.

Noen ganger elsker jeg lyden av ingenting....Bare meg,
juletreet og levende lys...

5 kommentarer:

  1. Det er så deilig med sånne rolige stunder med levende lys før man legger. Kos deg :-)

    SvarSlett
  2. Det er jeg enig med deg i :) Håper du kosa deg :D

    SvarSlett
  3. Enig... men jeg liker de best på morgnene når jeg kan sitte helt i ro uten tv, radio ... bare meg, kaffen min og noe å lese i :)

    Fortsatt god jul!

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en fin jul videre.

    Vivi

    SvarSlett
  5. Elsker også sånne stille stunder for meg selv. Spesielt om morgenen. Slik jeg har i dag. Jeg er best på morgener.

    Fortsatt god jul, kjære du.

    SvarSlett