Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 24. desember 2014

Endelig...

Nå håper jeg at alle er kommet vel hjem til sine
kjære for å feire en forhåpentligvis fredelig og
god jul med tid til ettertanke og takknemlighet...








Nå er jeg ferdig med min siste flytur for dette året og
endelig et par tre frihelger i sikte. Nå håper jeg freden
skal senke seg og skuldrene senkes.

Mannen og jeg tilbringer annenhver julaften alene og
det er veldig stille, fredelig og fint. Dette er en slik jul.
Selvfølgelig liker jeg aller best når jentene er her, men
alenejul er også absolutt å anbefale.

Jeg har dekket bordet med hvit duk, hvite damaskservietter,
lys og stasj. Julemusikken toner i bakgrunnen, ribbelukten
har inntatt kjøkkenet og sjansen er stor for at det blir et lite
glass portvin før middag. Til ribba skal vi faktisk drikke
Champagne. Men først må finstasen på....

Jeg ønsker alle mine lesere en riktig god, fin og
fredfull jul.


7 kommentarer:

  1. Gledelig Jul til deg og dine! ❤️

    SvarSlett
  2. Her er skuldrene senket, guttene er kommet hjem, vi fyrer i ovnen og det dufter julemat.
    Riktig God Jul ;)

    Juleklem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Riktig god jul til dere to og jeg håper dere koser dere masse masse masse :)

    Takk for alle dine fine og hyggelige kommentarer på bloggen min og instagram, det setter jeg umåtelig pris på skal du vite!

    Juleklem fra Mette :)

    SvarSlett
  4. Høres ut som en fin tradisjon dere har. Champagne til ribbe, ikke prøvd det, men høres veldig kjekt ut.

    SvarSlett
  5. Noen ganger må man feire uten barna, men så lenge man er to går det fint :)

    SvarSlett
  6. Ønsker deg gode juledagar vidare.

    SvarSlett
  7. God jul til deg og din kjære mann !

    Høres deilig og fredelig ut, samt god mat og drikke...blir vel ikke bedre enn det....bortsett fra når du har jentene dine der...men, det er alt neste år vettu :)

    Ønsker deg fine, gode fridager Fru Tunheim - nyyyyt og kos dere - masse.

    Så får jeg pakke kofferten, ut på tur....ja, du vet jo hvor!

    SvarSlett