Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 31. desember 2014

Det gikk så fort dette året....

og nå er siste dagen her...






Alt i alt så har dette vært et usedvanlig godt år både
privat og på jobb. Sommeren var helt unik og familien
har stort sett holdt seg friske og raske.

Vi har feiret bryllup for Revisoren og Ingeniøren, Elen er blitt
en vidunderlig ettåring og Mannen fikk et nytt barnebarn i går.
Lille Rafael som nok kommer til å vokse opp som en liten
franskmann.

Studenten hadde ett semester med studier ved et universitet
i St.Petersburg i vinter, blitt samboer med kjæresten
og fått seg en liten stilling som forskningsassistent i NUPI
mens hun studerer videre på UiO.

La oss håpe 2015 blir et godt år for alle. Også de som
virkelig trenger det så uendelig mye mer enn oss.

Godt nytt år!

7 kommentarer:

  1. Ja, idag er dagen for ettertanke .....og fine tanker du har gjort deg.

    Vi er så heldig og være sammen med min beste venninne, og hennes lille familie....praten går om året som gikk og hva man vil gjøre videre i ett nytt ubrukt år.

    Liker intime små hyggelige settinger til nyttårsaften, ferdig med å feire dagen med store partyer,,,,alt til sin tid, som min kjære sier.

    Ønsker deg en hyggelig aften, og fineste nye året som kommer...om bare noen timer, klem fra Helen

    SvarSlett
  2. Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i 2014;)
    Her er det klart for rolig feiring når vi går inn i 2015.
    Ønsker deg en flott kveld og et GODT NYTT ÅR;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Godt nyttår til deg og dine <3 Her blir det stille og rolig feiring..med god mat :)
    Hyggelig med en liten oppsummering av året ditt ...kommer innom deg i det nye året også :)

    SvarSlett
  4. Takk for at du deler hverdagen din og masse inspirasjon på din flotte blogg❤️ Riktig Godt Nyttår til deg & Knut���� klem fra Kristin HH

    SvarSlett
  5. Her blir det også stille, iallefall i tredje etg hvor jeg skal være i kveld. Sønnen har samlet noen venner i kjelleretg, og Sophia har fest med venninnene sine i hovedetg. Så jeg tok det som var ledig. ;)
    Mannen jobber i kveld, så jeg har bedt en venninne som er alene. Så kan vi kose oss sammen.
    Jeg synes nyttårsfeiring er for de unge, derfor sa jeg ja til dette.
    Må du og din mann ha en hyggelig kveld. Og et riktig godt nytt år til deg fra meg. Klem

    SvarSlett
  6. Godt 2015 ønskes deg og alle dine :)

    SvarSlett