Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 27. desember 2014

Bordet dekkes igjen....

Denne gang er vi bare fire rundt bordet...



Mannen, mine to jenter og meg. Vi håper lille Elen skal
sove hele kvelden. Hun har litt feber i dag, men det er jo
ikke så uvanlig for ettåringer som bare har to tenner og
venter på flere som vil gjennom gomen...

Svigersønnen har fått fri og dratt til fjells på en liten skiferie i
det nydelige været vi har nå.



På menyen i kveld står pinnekjøtt. Jeg kjenner at nå
begynner jeg å bli litt matlei og over nyttår må jeg i alle
fall på kake- og sukkeravvenning....

2 kommentarer:

  1. Sukkeravvenning må til hos meg også. Kan nesten ikke få tømt kakeboksene fort nok, og gleder meg til vanlig hverdagskost.

    SvarSlett
  2. Så pent dekket bord og jeg håper lillegull sov godt og ikke var for mye plaget med tenner som kommer :)
    Stakkars små, det der er ikke mye moro nei :( huff


    Å jeg har lyst på pinnekjøtt igjen jeg... hahahaha.. vi spiste det før jul og jeg har en pose igjen i frysern av knallgodt pinnekjøtt fra FInnmark. Det sparer vi til påske :)
    I grunn veldig matlei jeg også, så i går kjørte vi faktisk , tradisjonen tro, Romjulstaco med masse grønnsaker, mannens hjemmelagede guacamole og tomatsalsa. åh så godt! Kan virkelig anbefales ;)
    Skal på avvenning etter jul jeg også ;) huff .. det blir hardt ;) hihi

    SvarSlett