Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 19. desember 2014

Bjørka fra i fjor...

...den er kommet inn i varmen i år.




Den stod ute ved inngangsdøren i fjor og i år er den
kommet rett innenfor....


Jeg har laget oppheng på noen telysholdere og noen
småfugler har også fått bosted i treet denne julen...


En striesekk dekker betongfoten og her har jammen tre
ikearotter også funnet sitt tilholdssted sammen med julestjerna.

Det kunne sikkert vært like fint å bare ha betongfoten uten
striesekken og rotter. Det skal jeg teste ut en annen dag.

Litt dårlig lys gjør at bildene ikke blei så fine. Beklager det.

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker pyntingen din!!!! Noe så koselig!
    God helg. Juleklem fra meg

    SvarSlett
  2. Koselig! Julemusene dine kom pa plass hos meg I gar :-) En herlig gjeng!

    SvarSlett
  3. Stilig !

    Moro med et litt stort julepynt, og ved inngangsdøren - perfekt :)

    Tenk søndag 4 advent....nå er det nedtelling, og vi kjøpte inn ribba idag, sånn for sikkerhets skyld...ho ho

    God kveld ønskes deg, og god helg !

    SvarSlett
  4. Herlighet så fiiiint :) Utrolig koselig og kreativt!!! :)

    Ha en riktig god helg på vingene, håper du får fine turer og hyggelige, julestemte reisende :)

    SvarSlett