Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 1. desember 2014

Adventskalender....


Se hva Mannen hadde kjøpt til meg dag jeg kom
hjem fra jobb....





En delikat adventskalender fylt med daglig pleie for
en sliten førjulshud...

For en flott overraskelse!

Og i morgen trekker jeg ut en vinner av forkleene jeg
har sydd sånn at jeg får sent dem avgårde til vinneren
før jeg drar bort på jobb igjen.

Har du lyst å bli med på trekningen har du fortsatt anledning
og kan legge igjen en kommentar HER

5 kommentarer:

  1. ooooooj så fin kalender!!! :) det var luksus gave det :)

    SvarSlett
  2. Så heldig du har vært! Sikkert fordi du fortjener det :)

    SvarSlett
  3. For en herlig julekalender. Den mannen din vet hva damer vil ha skjønner jeg.

    SvarSlett
  4. Jeg har ønsket meg denne i mange år,
    men hvor får man kjøpt den?

    Herlig mann!! =)

    SvarSlett