Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 11. november 2014

Laks til middag....

er blitt hverdagskost etter at man her i landet
startet med oppdrett av fisken...og jeg elsker den.





Så enkelt som stekt laks, kokt ris (blomkålris til meg),
brokkoli og crême frech tilsatt mangochutney...

Jeg har forstått at noen sliter med å få gjennomført
kommentarer her på bloggen. Nå har jeg fjernet ordre-
bekreftelsen og får se om det hjelper.

Håper det ikke blir for mange spamkommentarer som
kommer gjennom nå.

5 kommentarer:

  1. Laks er min favoritt fisk !

    Skjønner mine venninner er nok litt mere pysete enn oss damer i blogglandia - ref: alene på show . . .he he
    Har jo vært på kino alene, men dette blir nytt, og vet du hva, jeg gleder meg skikkelig til å se showet.

    Blir det mye styr med spam, må du bare sett på ordre bekreftelsen igjen - så skal jeg være mere obs også.

    For masse sånne tullespam er ikke moro det heller, slette hver dag....;(

    Nyt din middag, nå yoga på meg....todelooooo

    SvarSlett
  2. Mmmm, laks er min favoritt! =)

    SvarSlett
  3. Laks er kjempegodt.
    Og kan varierast i det uendelege.
    Eg har sperra for anonyme å kommentere og det er slutt på spam.

    SvarSlett
  4. mmm laks er godt :) Da datteren min var mindre, så var det mange som ble overrasket under grilling da de spurte henne om hun ville ha pølse eller laks... hun valgte laks ;)

    Du trenger bare sperre for anonyme kommentarer, så kommer det ingen spam. Prøvde å lukke opp for anonyme, da var de fort på pletten igjen. Men får ingen nå :) Godt vi slipper de ufyselige bekreftelsene ;)

    SvarSlett