Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 5. november 2014

Kristiansund....

En aldeles nydelig dag her i dag....



Skal du påbesøk til denne byen er det ingen grunn til å
pakke med annet enn turklær....

Her får du ikke kjøpt noe som du ikke får kjøpt andre steder
i landet. Ja bortsett fra aldeles nydelige lokalproduserte
klippfiskloins på Mega. Hadde det ikke vært for at jeg skal til
Bergen i natt skulle jeg ha kjøpt med meg et par kilo hjem.



Det jeg har kjøpt er en kurv belgiske jordbær jeg tenker
mine kollegaer og jeg spiser på vei hjem fra Zürich i kveld.

I dag skal vi nemlig fly fra Kristiansund til Oslo til Zürich til Oslo
og så til Bergen der vi skal tilbringe formiddagen og ettermiddagen
i morgen..

Jeg har håp om bedre shoppingmuliheter der. Jeg er nemlig på
jakt etter et par høthælte pumps og gjerne litt platå og en
vinrød clutchveske....

3 kommentarer:

  1. Kristiansund så nydelig ut, aldri vært der...ikke i zùrich heller ,håper du har hatte en fin tur å fått tak i sko og veske...:)
    Kos deg i Bergen også...DER har jeg vært ..hehe..

    SvarSlett
  2. der bor min barndomsvenninne og jeg har ikke vært på besøk der ennå - -men det skal vi snart. Hun skryter veldig av turområdene der og hun driver også på med kajakk på sommeren. Høres herlig ut :)
    Kos deg i Bergen i morgen og jeg håper du finner det du skal shoppe etter :)

    SvarSlett
  3. Så endel fine butikker da jeg var på dagstur til Bergen..!

    Happy shopping :)

    SvarSlett