Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 16. november 2014

Instagram....

Poenget med Instagram er i mine øyne å formidle
i bilder og tekst det du holder på med akkurat nå...





For min del ønsker jeg ikke å følge dem som nesten kun
legger ut vakre og redigerte bilder, ofte tatt med flotte
kamera og objektiv...

Jeg vil følge dem som deler litt av livet sitt med meg akkurat
her og nå...

Ha en fin søndag.




Vi er invitert på tur med Elen for å feire ettårsdagen hennes, som
hun hadde forrige lørdag da foreldrene giftet seg. Tur ut i naturen
og steke pølser, drikke kaffe og spise gulerotmuffins med rosa
krem og stasj...

Rosa må det være når det er bursdagsfeiring!



5 kommentarer:

  1. I grunn veldig enig med deg, det er jo det som er meningen også - insta betyr jo her og nå - ikke etterpå redigert og fiksa opp flott og fint. Det gjør jeg på bloggen min hahaha ;) insta der og da med mobilen. Godt at vi er flere med samme mening :)

    SvarSlett
  2. Høyrest ut som det blir ei koseleg 1 årsfeiring.

    SvarSlett
  3. Du har helt rett, insta er her og nå.

    SvarSlett
  4. Rosa må det være! Instagrambilder skal være uten retusjering ja, men det hender jeg har lagt inn et bilde tatt med mitt vanlige kamera... men retusjerer aldri :)

    SvarSlett
  5. Ja der vet du jeg er kjempeenig!

    SvarSlett