Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 4. november 2014

Hjelpes....

Jeg har blitt tildelt 3 uker ferie jeg ikke vil ha....

Fra 25.desember til 13.januar. Hva i all verden gjør
man i tre uker på den tiden av året?










En uke til Gran Canaria frister ikke så veldig....og heller
ikke Thailand.









Berlin, ja kanskje. Har aldri vært der og jeg kan praktisere
litt av mitt tyske ordforråd..ha,ha..









Temperatur på 9-13 grader på den tiden i Barcelona..









Roma, ja kanskje. God spekeskinke, vin og ost på den tiden
også og alle severdigheter for oss selv... Og flotte håndvesker...Yess!
Og delikate sko...








Eller Wien.... Flotte klassiske konserter kanskje, sachertorte og enkelt
U-bahnsystem. Har vært der to ganger før nemlig...





Ja...det frister nesten alltid og har vært der to ganger før.








Eller kanskje bli hjemme og pusse opp Studentens store rom i
kjelleren til et delikat gjesterom....

Eller rett og slett søke om å få utsatt to uker til høsten...
Stort X i taket om jeg får det...



5 kommentarer:

  1. Den ferien har mannen også hatt en gang,
    og det var ikke særlig bra :o
    (han hadde også nettopp hatt juleferie)

    Håper du får byttet! =)
    Ellers så har du jo mange alternativer til 'what to do' ser jeg =)

    SvarSlett
  2. Det var jo spesielt å få ferie på denne tiden. Det er jo to forskjellige ferieår. Alltid deilig å ha fri i julen, men ikke tre uker.
    Du har mange forskjellige reisemål å velge mellom. På den tiden kan du være heldig i forhold til mindre turister da.

    SvarSlett
  3. men hvis du ikke får utsatt det, så reis til California og gå på vingårder og kjør rundt omkring og kos dere i varmen...

    det var da en helsikes tid å få ferie på også da :(

    ps. jeg har vært i Berlin en gang med jobben på hyggetur og syntes det var en veldig fin by. Det var riktignok vår når vi var der da og deilig sol. Kan absolutt anbefale Berlin, men ved nærmere ettertanke min mann har en fetter som har bodd i Berlin i noen år, han brukte å reise til India på vinteren fordi han orket ikke være der pga regn og tåke.

    SvarSlett
  4. 3 uker ja... det var jo litt mye når man ikke trenger dem akkurat da. En spesiell tid også, ikke mye ellers å ta seg til i begynnelsen av januar. har du råd til New York, så tror jeg den fikk en ekstra knapp hos meg :)

    Takk for kommentaren på pannebåndet i går :) Jeg svarte deg på instagram også i går, men mulig du ikke fikk det opp.

    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  5. Lang ferie i jula er toppers syns jeg. Har bedt om det selv i år. Og skal "bare" være her i Miacasa.

    Ville valgt en tur til NY, og pusset opp gjesterommet var jeg deg. Og tatt en tur på hytta avslutningsvis...
    Men aller helst håper jeg du får det slik du selv ønsker. Utsettelse.

    God helg ønskes deg herfra.

    SvarSlett