Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 28. november 2014

Herlig ettermiddag i Kristiansund...

Noen ganger er det bare herlig å installere seg på hotellrommet og ikke gjøre noe som helst annet enn å slappe av og stelle godt med seg selv...


I dag er en sånn dag...

Jeg har spist god mat, laget meg en kopp kaffe, hører på radio, snakket med Mannen på telefonen og et lite strikkeprosjekt på pinnene...

Når jeg er hjemme skal jeg bare ordne litt og gjøre litt og fikse litt og så skal jeg slappe av..... plutselig er det leggetid!

Kanskje blir det litt TV også....

Jeg ser veldig lite TV til vanlig. Kanskje det har noe med at vi har TV i biblioteket og i loftstuen og ikke i stuen og kjøkken. Jeg har liksom ikke tålmodighet til å sitte og se bare for å se heller...

I morgen skal jeg forflytte meg til Bergen...




Sendt fra min iPhone...

2 kommentarer:

  1. Kjenner til det med avslapping hjemme..altlid en liten ting man bare mååå ...så du får kose deg med roen og freden ..blir litt titting på tv her i kveld ..og ferskt brød som mannen har bakt...<3 <3

    SvarSlett
  2. God tur til Bergen fru TUnheim. Tv ja... jeg er tv slave dessverre, men ikke verre enn at jeg faktisk skrur den av også og koser meg med andre ting ;)

    I dag skal jeg til Oslo, dog ikke med så stor og rask maskin som du befinner deg i ganske ofte, men en litt mindre enn på 4 hjul og den sier tut-tut ;)
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett