Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 9. november 2014

Dagen derpå.....


Bryllupsfesten er over og det blei en veldig kjekk dag. Akkurat så
rustikkt og enkelt som brudeparet ville det skulle være...




Det var en humanistisk vielse som foregikk her rett i havgapet. Nært og
intimt blei det...




Enkel pynt med lyspærene jeg har hatt et innlegg om tidligere....





Bordpynt med kubbelys i norgesglass og roser i babymiddagsglass.
Bordkortene er gamle bilder av hver gjest der alle måtte lete rundt for
å finne seg selv. En morsomhet som blei satt stor pris på av gjestene....




50 m av vimplene jeg sydde i sommer blei hengt opp i taket og ga
en fin atmosfære...

De ansvarlige for lokalet burde kanskje vurdert nye gardiner. De
ødela liksom litt av helheten syntes jeg.

Og talen, den klarte jeg helt fint...uten en tåre...og det hadde jeg
aldri trodd var mulig.

11 kommentarer:

  1. Det er spesielt å gifte bort (som det heter) en datter. Min eldste har nå vært gift i 11 år. Jeg husker dagen godt. Jeg holdt også tale og klarte det uten tårer. Verr for bruden hun gråt. Lokalet ble fint pyntet. Og det viktigste er at brudeparet var fornøyd. Til lykke igjen.

    SvarSlett
  2. Gratulerer;)
    Nydelig og stilfullt pyntet;) Ja dette var virkelig lekkert. Vimplene dine var supre, en fargeklat i alt det sarte. Nydelig;) Og talen, det var virkelig godt gjennomført.
    Her er det koking av sitrusmarmelade.
    Nyt søndagen;)
    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Så flott det var!!! Og jeg visste du ville klare talen :) Gratulerer til alle!

    SvarSlett
  4. Så koselig med "dine" vimpler i taket, husker du sydde
    de :)

    Super ide angående bordkort, den skal jeg huske på, kan jo brukes i andre anledninger også bursdag til eksempel!

    Hyggelig du fikk sagt fram talen uten en tåre - hehe

    SvarSlett
  5. Vel overstått !
    Flott pynta bord, og vimplane er virkelig stilige.

    SvarSlett
  6. Gratulerer :)..så stilrent og delikat pyntet..bra du sitter igjen med en god følelse...din datter som giftet seg forstår jeg over her..må være fint og rart på en gang :)
    Ha ei fin uke<3

    SvarSlett
  7. Gratulerer :) Så flott dere har pyntet! Enkelt og delikat :)

    SvarSlett
  8. Så hyggelig lesning, Ingrid! Gratulerer med vel overstått. Og for noen hyggelige detaljer det var på bordpynten.
    Hvil ut nå, i forvissning om at det gikk godt, det hele.

    Det er stort dette når barna gifter seg. Jeg har erfart det samme i år. Sønnen vår giftet seg borgerlig med sin japanske kone i april, og vi hadde selskapet her hjemme etterpå. Neste sommer blir det mer bryllupsfeiring i Japan.

    Tårer? Gjør ingenting i en sådan stund. Tenker jeg.

    SvarSlett
  9. Vel overstatt! Gratulerer til hele familien. Det ser ut som det var et stilig og vakkert bryllup. Alltid moro a bruke egne ting I pyntingen, synes jeg. Bordkortene var jo en kjempefin ide! Enig med Elisabeth - tarer gjor ingenting I en slik stund selv om det er lettere a holde en tale uten :-)

    PS: jeg provde a legge igjen en kommentar for forrige innlegg for noen dager siden, men det ser ikke ut til a ha kommet med... Vi far se om denne blir 'godkjent' :-)

    SvarSlett
  10. Herlighet, for en nydelig utsikt =)
    Kjempeartig med de bordkortene

    Vel overstått - og gratulerer igjen!

    SvarSlett