Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 7. november 2014

Bryllup....

I morgen er den store dagen, Revisoren og Ingeniøren
gifter seg.....og det på Elen sin ettårsdag.




Jeg er klar med den ene kaken, de andre to er fortsatt i
fryseren og det blir en hektisk tid frem mot morgendagens
begivenhet...

Talen er skrevet og hvordan fremføringen blir av meg som
griner av å lese avisen...ja, det får bli som det blir.

I ettermiddag og kveld blir det borddekking og pynting av
lokalet. Studenten og samboeren skal hentes på flyplassen
og en siste gjennomgang av oppgavene for morgendagen
må gjøres.


Ha en strålende helg!




14 kommentarer:

  1. Hjertelig til lykke, hele familien! En stor dag!

    SvarSlett
  2. Så moro, lykke til:-) Nydelig kake du har laget:-)

    SvarSlett
  3. Tillykke og håper på en fin fest !

    SvarSlett
  4. Gratulere med morgondagen !
    Kjempeflott kake.
    Må smile når eg les om tårer som fell, kjenne meg igjen, iallfall i bryllaup...
    Lukke til !

    SvarSlett
  5. Nydelig kake!
    Gratulerer så mye med morgendagen
    Jeg kan ikke forstå at Elen er 1 år allerede!

    Lykke til ♥

    SvarSlett
  6. Jeg ønsket deg og hele din familie lykke til med den store dagen. Morsomt at Elen er ett år også.

    SvarSlett
  7. Gratulerer og hjertelig tillykke med morgendagen!Nydelig kake!Anne Marit

    SvarSlett
  8. Lykke til med morgendagen. Nydelig kake, nam nam.

    SvarSlett
  9. Lykke til med de siste forberedelsene og med festen i morgen.

    SvarSlett
  10. Masse lykke til til brudeparet, og ikke minst foreldrene .) Håper dere får en herlig og minnerik dag! Og gratulerer til lille Elen! Himmel så fort tiden går!

    SvarSlett
  11. Flott kake! Lykke til med morgondagen!

    SvarSlett
  12. Masse, masse lykke til i morgen;) Som mamma har du virkelig lov å felle noen tårer på en slik dag. Det er jo rørende at barna gifter seg. Kaken din er nydelig og jeg regner med at alt det andre er i samme stil, lekkert ;)
    Kos deg masse og lykke til;) Ja og gratulerer;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  13. Lykke til :) Og man får en styrke fra et eller annet sted når man holder tale, så det greier du fint ♥

    SvarSlett
  14. Hmmm...ser at endel av mine kommentarer ikke blir publisert? av og til kommer ikke den boksen opp som enn skal skrive tall i...

    Jaja, sier igjen: Den kaken der er helt rå flott !

    Du har nok vært konditor i ditt forrige liv :)

    SvarSlett