Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 21. november 2014

Bodø....

har det absolutt kuleste juletreet i år. Det er
jeg helt sikker på. Bare se på dette....




Treet står utenfor det flotte nye kulturhuset...



Mange kuler i forskjellige størrelser med lyslenker
er satt sammen til et tre....



Her er fra foajeen i kulturhuset. Salene var jeg ikke inni...



Og så har Bodø fått et fint og nytt bibliotek. Se bare
på denne flotte majestetiske trappen midt i bygget. Så
fin syntes jeg....



Egen barneavdelign var det også i tredje etasje...





Disse kloke ordene stod i en av bokhyllene...

Snart tar jeg turen videre og ender opp i Bergen i kveld.

4 kommentarer:

  1. Flott da! Har vært der ofte og sett prosessen, fint å se det ferdige resultatet.

    SvarSlett
  2. De har fått et flott kulturhus. Her i Redrikstad og de indre Øsfoldbyene er det en maktkamp som pågår om vi får et nytt kulturhus. Det hadde vært fantastisk.

    SvarSlett
  3. Lenge siden jeg har vært i Bodø.... For et knallfint og spesielt tre!

    SvarSlett