Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 15. oktober 2014

Tapaskveld i går....

med de koseligste damene....

Heldigvis liker jeg å lage mat. Dette er ikke mye, men jammen
går tiden når man holder på....




Jeg lagde kyllingspyd satay med peanøttsaus etter denne
oppskriften.

Ellers så serverte jeg tomat-og mosarellaspyd med
basilikumpesto, bacondadler og marinerte scampi liggende
på en seng av sursøt chili-og paprikagelé. På tallerken er også
oliven, kjøttboller i tomatsaus, aioli og to oster. En økologisk blå
castello og en camembert.

Litt vin og litt nystekt brød hadde vi også.

Kaffe drakk vi ikke etter maten, men derimot min egen-
produserte myntete sammen med friske jordbær,
nøtter og 70% sjokolade med ristede hasselnøtter....

Tusen takk for hyggelig kveld, damer.


Ha en fin dag!

5 kommentarer:

  1. Nam nammm, dette hørtes godt ut !

    Koselig med venninner på besøk, syns alltid det gir meg en vitamin innsprøytning, beste er når man får en god latter :O)

    SvarSlett
  2. Å digg!!! Rundt det bordet skulle jeg gjerne sittet. Elsker måltider der man får smake litt av hvert.

    SvarSlett
  3. Så koselig med jentekveld! Det så veldig godt ut :)

    SvarSlett
  4. Det var nok ein vellykka kveld med så mykje god servering.
    Tidkrevande å lage slik mat ja, men SÅ godt !

    SvarSlett