Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 1. oktober 2014

Plommer i cognacsaus....

Hei alle....

Det er blitt oktober allerede og hvorfor ikke gjøre noe ekstra
og uventet denne, i alle fall her, regntunge dagen. F.eks. lage
en rask, superenkel og utrolig god dessert til middagen en
helt vanlig onsdag nå som friske plommer er å finne i butikken.

Oppskriften finner du på Trines Matblogg






Dette anbefales virkelig....nam,nam!

Jeg serverte desserten i går med yoghurtis og mynte og brukte
vaniljesukker i steden for vaniljestang.


Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Ser superdigg ut. Hm, venter middagsgjester i dag. Spørs om det ikke bør bi denne til dessert?

    SvarSlett
  2. Ser godt ut, takk for tipset:-)

    SvarSlett
  3. Ååå, så nydelig ut!
    Apropos skjerf inn til meg, det strikkes på liten rundpinne, så dette er piece of cake ;)..bare rettstrikking!
    Klemmings;)

    SvarSlett
  4. Tennene løper i vann...dette høres veldig godt ut! :-)

    SvarSlett
  5. Takk for tips.
    dette ser berre herleg ut....mmmm.

    SvarSlett
  6. Nammmmmmmm mmmm
    Du frister meg nå, men nå SKAL jeg prøve å spise mindre, vil så gjerne gå ned 3-5 kg FØR jul, for i jula vet enn jo at enn går opp 2-3 kg....sukk

    SvarSlett