Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 3. oktober 2014

iPad Air

Jeg har fått gebursdagsgave fra Mannen....





Hjelpe meg som jeg styrer for å få den opp og gå...

Først konfigurerte jeg den via iCloud fra iPhone. Det var veldig dumt for da blei den lik iPhonen og satte i gang å ringe når iPhonen ringte. Siden jeg har bursdag i dag så blei det noen ganger.

Da måtte jeg fabrikkinnstille igjen og prøve å kopiere via iTunes og den game iPaden. Det fikk jeg ikke til. Nei vel, da må jeg oppdatere den gamle iPaden til iCloud, noe som tar 2 timer....

Hjelpes...skjønner at man skal ha tolmodighet og aller helst interesse og kunnskap om dubeditter..

Men der er jo kjekke når de er klare til bruk da....


Sendt fra min iPhone...

3 kommentarer:

  1. Hurra for deg som har bursdag :)
    Og lykke til med oppdateringer og styr.... tålmodighet er en dyd!

    SvarSlett
  2. Jeg har ny PC med Windows 8.1 - sier ikke mer.

    For øvrig - gratulerer med dagen.

    SvarSlett
  3. oj, jeg feiret også bursdag i dag. Gratulerer så mye

    SvarSlett