Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 12. oktober 2014

Innsirkling 3...

Nå har jeg lest alle tre bøkene av Carl Frode Tiller....




Han skriver godt og jeg virkelig koste meg med denne
siste boken også...

Det litt dumme er at såpass lang tid har gått siden jeg
leste de to første bøkene i triologien og en del av historien
var gått i glemmeboken, men mye kom også tilbake
etterhvert som jeg leste.

I alle fall er det en triologi som jeg anbefaler varmt.


Ha en fin søndag dere!

Jeg skal tilbringe det meste av min oppi skyene, så kveldens
episode av Downton Abbey må ses på NRK nett-tv en
annen dag.

Men først en deilig hotellfrokost...

2 kommentarer:

  1. Eg har berre lese den første, og no vurderer eg å lese den om att før eg les dei to siste.

    SvarSlett