Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 31. oktober 2014

Høstlig....

er det langs E39 i dag med regn og regntunge grå skyer....





Vi har tatt en uplanlagt hyttetur etter at Elen blei hentet av faren sin.

Vi har et problem med mus på hytta og nå må vi se om utbedringene som blei gjort forrige helg har hatt noen effekt. Jeg tror det må være museår i år. Vi har aldri sett så mange mus både ute og inne som denne sommeren.

Jeg har endelig frihelg etter 5 jobbehelger på rad...

Håper den blir god både for deg og meg..

Sendt fra min iPhone...

4 kommentarer:

  1. Uff - ikke moro med mus i hus - eller på hytta! Håper utbedringene hjalp!
    Go' hælj- med eller uten mus :)

    SvarSlett
  2. Håper dere får en musefri helg på hytta. Skal vist være museår har jeg hørt. Vi er ikke plaget med det på rorbua heldigvis. Derimot har vi hatt mus på loftet her hjemme. Nå kom vi på at vi må kjøpe nye feller og få satt dem opp.
    Og du må IKKE sluttevå blogge. Har fulgt deg nesten fra begynnelsen og du har mye å blogge om. Mange fine tips som jeg er meget glad for. God hyttehelg.

    SvarSlett
  3. Åhhhh.....så kjedelig :(
    Mus vil man ikke ha i hus, håper utbedringene hjelper med å bli kvitt musene!

    Alltid noe å gjøre når man har hus og hytte..:!
    God helg

    SvarSlett
  4. Muse år er det, det er sikkert og vist! Masse mus hos oss også.........

    SvarSlett