Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 5. oktober 2014

Det er søndag....

og vi har vært på en liten formiddagstur rett utenfor
huset. Det er så deilig å bare kunne ta på sko, gå ned
gata og så er vi der i dette nydelige kulturlandskapet....




















Nå er det straks på med andre sko, uniformssko...

Jeg måtte ikke ut på jobb i går og det var deilig å ha
lørdagskvelden hjemme, en enkel cæsarsalat og et glass
vin.

Når jeg kommer hjem fra jobb i kveld venter fire fridager.

Yess...jeg elsker den livsstilen jobben gir meg med herlige
fridager midt i uken!



Ha en super søndag dere!

3 kommentarer:

  1. Nydelig natur! Balsam for sjelen :)
    Så godt at du fikk nyte lørdagen, og godt å ha fridager å se frem til :) Da jeg jobbet som sykepleier var fridagene midt i uka gull verd :)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Nyt de fridagene megamax. Heldig at du slapp å fly ut i går og kunne kose deg hjemme da :)
    Ha en fin jobbetur i dag og god uke som kommer!
    Jeg går på jobb mandag til fredag og synes det er greit. Innimellom savner jeg å ha litt fri i uka også, men jeg er veldig glad for at jeg ikke jobber til alle døgnets tider og på røde dager etc. Sånn sett er jeg veldig fornøyd med min mandag til fredag jobb, men innimellom altså...
    :)

    SvarSlett
  3. Grattis med dagen som var, Ingrid.
    Du ser ikke ut som en dag over 40!!! Flott dame, som du er.
    Nydelig område du bor i. Jeg bor også nær by, flott natur og vann. Som deg, er det bare å ta på skoene og gå ut døren.
    Nyt dine fridager! Selv skal jeg jobbe hele uken, men det er bare morro, med den nye butikken som vi har nå.
    Ha en herlig uke!!! Klem

    SvarSlett