Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 20. oktober 2014

DAB....

Jeg har DAB radio i bilen min....








Jeg hører mye på radio, men er lite oppfinnsom. Jeg hører
mest på reklamefri radio og det vil da si NRK og aller helst
NRK2 og NRK klassisk. NRK2 har uendelig mange lærerike
og interessante aktualitetsprogram.

Det er så avslappende med nydelig klassisk musikk som
brer seg inn i kroppen grytidlige morgener på vei til jobb
og også som i dag på vei hjem fra tre jobbedager borte.

På ettermiddagen er det Perler på en snor på NRK klassisk
fra kl. 16.03 til 18.00

Da er jeg i en fin flyt når jeg kommer hjem og Mannen er klar
med middag. I dag fikk jeg elgkarbonader, noe han vet jeg
setter stor pris på.

Håper du har en herlig og avslappende kveld. Det skal
i alle fall jeg ha før klokken igjen stilles på grytidlig, men
før jeg tar kvelden skal jeg se den nye serien Øyenvitne på
NRK1 kl. 21.30...



5 kommentarer:

  1. Yepps... jeg har også DAB på kontoret og det går mest i NRK P1 og jeg synes de spiller mye fin musikk. Koselig å høre på programmer som Nitimen, Norgesglasset og så videre.
    Reklameradioene er utrolig kjedelig, de spiller den samme treige balladepopen om og om igjen... nei huff.
    Ser ikke på reklame tv heller jeg da, annet enn på opptak ;)

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke DAB men tenkte å få meg det i hus :) Radio er best uten reklame, uten tvil! TV også.... Øyenvitne så jeg også på - og her må jeg følge med videre, akkurat som i 30 graderi februar. Ha en nydelig dag!

    SvarSlett
  3. Takk for bra tips om tv- det er jo bare om fire minutter :)

    Kos deg og takk for koselige ord inne hos meg :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  4. Takk for tips, tro om jeg kan finne en app som kan brukes?

    Har lastet ned P4 på mobilen min, er så kos å høre på den, når jeg bor i Italia......

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har NRK både radio og tv app på iPad og iPhone...

      Slett