Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 22. oktober 2014

Anna Wintour....

Jeg så en dokumentar på Nettflix om The September
issue 2007 av Vouge. Anna Wintour er sjefredaktør i Vouge
og visstnok meget usympatisk....








Men stil har hun, den 65 år gamle kvinnen...og fin frisyre.


















Garderoben må være enorm, dog ser det ikke ut til at skoskapet og
smykkeskrinet er stort....

Ja takk, jeg kunne lett ha iført meg noen av hennes kreasjoner og
se slik ut når jeg blir 65.

Lurer på hvordan hun kler seg hjemme foran tv...

2 kommentarer:

  1. Men flott 65åring, det er det!!! =)

    SvarSlett
  2. Liker hennes feminine og klassiske stil !
    Vi går altfor lite i kjoler......men, sommerstid, da går jeg som oftes i kjoler, og elsker det !

    Leste at hun liker best å bare gå i sine hudfargede sandaler, som hun sikkert har ett lass av...hehe

    Kul dame, tro om hun er så bitch som det skrives at hun er? Hvis ikke det og er en image hun har lagt seg til....

    SvarSlett