Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 30. september 2014

Rund voksduk...

Revisoren har rundt spisebord med diameter 140 cm og da er det ikke bare å kjøpe duk...

Jeg har sydd to lengder sammen og klippet ut en sirkel. Det blir en søm midt på duken, men det får bare være slik. 

Det er uansett bedre enn ingen duk på det fine bordet nå når Elen er mer og mer aktiv under måltidene.

Vet du hvor man kan få kjøpt fine runde duker med diameter på minst 180cm?

4 kommentarer:

  1. Det er ikke enkelt tenker jeg. Største jeg har sett er 140 i diameter. heldig hun som har flink mamma da.
    klem

    SvarSlett
  2. Ingen sak for deg som er så kreativ !
    Smart løst og fin duk blir dette, for jeg har ikke lagt merke til noen så store runde duker.... :(

    SvarSlett
  3. Ps, ja ikke mye hår på familiens prinsesse her i gården heller...hi hi ....men, akk så søte de er uansett :)

    SvarSlett
  4. Du kan bestille runde voksduge på Ø 180 cm, men det hjælper jo ikke dig- Måske kan de skaffe dem hjem i den ønskede størrelse.
    www.voksdugen.dk
    Charlotte
    Aalborg

    SvarSlett