Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 5. september 2014

Fredagen....

er kommet langt og gått uendelig fort....




En av hortensiablomstene pynter opp innendørs. Da får vi glede av
de nydelige blomstene både ute og inne....




I kveld vil jeg slå et slag for spinat. Jeg liker den veldig godt rå,
men har forstått at rå spinat skal man ikke spise for mye av.

Til laksen og blomkålmosen i dag så lagde jeg tilbehør av
spinat.. Kjempegodt og tror jeg har fått ideen fra Trines
Matblogg en gang.

Stek litt sjalottløk og gjerne litt hvitløk, i meierismør og tilsett
spinaten. Ha på salt og pepper. Tilsett så sherrytomater og til
slutt litt ekte fetaost.. Mmmmm...

Og jeg har tatt frem symaskinen igjen til et prosjekt som er
mye mer krevende enn jeg hadde forutsett....puhhh..jeg strever!

Ha en fin fredagskveld.

5 kommentarer:

  1. Spinat og laks er såååå godt sammen.
    Mannen lager hvit saus til laks med spinat i, mmmmm.
    Kos deg masse med langfri.
    God helg.

    SvarSlett
  2. Høres godt ut ;) Jeg har lite erfaring med spinat!
    Hva syr du?

    God natt fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Det ser veldig godt ut !
    Du er flink med mat, og til alt du set i gong med !
    Så syprosjektet får du nok i havn tenkjer eg ��

    SvarSlett
  4. Jeg digger spinat. Og dyrker den selv her i Miacasa. Flere runder i løpet av sommeren. Men kjøper også. Spinatpai med feta, cottage cheese og soltørket tomat er min favoritt.

    Spent på syprosjektet ditt. Du får det nok til vil jeg tro.
    God ferie. Tipper det er fred og ro i hytteområdet akkurat nå.

    SvarSlett