Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 10. august 2014

Tromsø...

Jeg har hatt den herligste formiddag i Tromsø...


En rask gåtur til ishavskatedralen etter frokost i et godt og friskt sommervær.
På grunn sv solen måtte jeg ta bilde av baksiden , men den er også fin.

Katedralen ligger på andre siden som dere ser...

På returen gikk jeg innom Narvesen på jakt etter litt inspirasjon...


Jeg skal være passssjer til Oslo i ettermiddag og fant litt lett lesestoff. 

Jeg trenger å fornye litt stasj på hytta og kanskje jeg finner noen ideer her. Forresten så har jeg lyst på nye kjøkkengardiner også...

3 kommentarer:

  1. Jeg har aldri vært i Tromsø, men det frister med en tur .
    Hvordan er det å være på jobb igjen, etter en lang sommerferie?

    SvarSlett
  2. Tromsø er by nummer 2 for oss, den er bare så herlig og sjarmerende! Veldig lik Hammerfest i klima, og folkene er akkurat som oss. Vi var det for 2 uker siden, shopping i 2 dager, sånt kan man like :)

    SvarSlett
  3. Deilig dag :) og du er jo i grunn heldig som kommer deg rundt og får sett ting og vært litt turist innimellom da :)
    Tromsø er fin by og i min familie har flere giftet seg i Ishavskatedralen (når jeg var liten sånn at jeg kan ikke si at jeg har vært der dessverre) :)
    men en gang får jeg nesten komme meg dit jeg også :)

    SvarSlett