Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 6. august 2014

Sommeren er på hell....

og dette er siste kvelden på hytta...





Den har vært magisk denne sommeren og jeg har vært så
heldig og hatt ikke mindre enn 4 uker ferie i denne idyllen. Ikke
siden 1997 kan jeg huske en sommer som ligner på denne...

Vi har tilbragt dager utpå holmer i skjærgården, badet i sjøen
med 24 grader i vannet og 30 på land, vært på utendørskonsert,
drukket champagne med gode hyttenaboer og spist middag i
utestuen vår med andre...

Vi har fått brev i postkassen fra nabogutten, lille Fredrik på 4,5 år
og vi har hatt besøk, noen til middag og andre
på overnatting. Vi har vært på skalldyrkveld på hytta hos gode
venner, vi har spist masse iskrem og bare kjent på at livet er godt
akkurat nå....

Postgirobygget har sin herlige sommersang, len deg tilbake, kjenn
på freden og lytt til Idyll ved å trykke HER



5 kommentarer:

  1. Det høres ut som du har en strålende sommerferie, så herlig! :-) Forhåpentligvis varer sommeren en god stund til!

    SvarSlett
  2. Det er slike sommere som er sommerferie!!!
    Siste dag i Barcelona for min del, hjem i morgen. Skulle gjerne vært her lenger........

    SvarSlett
  3. Fin sommercollage, som vel viser hva ferie i Norge er :)
    ser ut som jeg får noen fine sen sommer dager her jeg også, og koser meg med det !

    Høres ut som du har hatt den perfekte sommeren, og den lever man lenge på, ikke sant ?

    Nyt siste rest....:)

    SvarSlett
  4. Enestående denne sommeren 2014. Og sånn flaks med alt dette gode været når du først har hatt jobbfri. Finnes ikke bedre enn sommer i Norge når godværet slår til som i år. Selv har jeg jobbet i juligodværet, men fått sommerfølelse i bøtter og spann ved å benytte meg av ettermiddager, kvelder og helger utendørs. Herlig! Jobber kun 2 min gåtur til strand og hav, så kort vei til en frisk avkjøling etter arbeidstid kan man si. Og med huset fullt av studentungdommer i sommerjobb er det like greit å jobbe for oss to gamle også. Så slipper man å leke pensjonatvertinne i sommerferien sin. He he...

    SvarSlett
  5. Ja, här i Sverige har sommaren också varit helt underbar!

    SvarSlett