Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 12. august 2014

Lyspærevase....

Man kan lære så mangt og så mye fra kollegaer og
på nettet....

Og som vanlig må jeg jo prøve det ut...ha,ha.





Her har jeg laget en hengevase av en lyspære og synes
nesten det ser ut som en blomst i en vanndråpe.

Nå tenker jeg litt på om det kan være noe for det litt rustikke
bryllupet jeg driver og planlegger på... I så fall tror jeg
det bare må bli en enkel rosa rose oppi vasen....hmmm!


Ha en fin dag!

8 kommentarer:

  1. Aner vi Finn Schjøll får konkurranse?

    Super kul !

    SvarSlett
  2. Ps, grattis med ny "header" - flott collage :)

    SvarSlett
  3. Tøft! Trur det vil bli ein effekt av vatnet også! Trur eg skal begynne å samle på brukte lyspærer ...

    SvarSlett
  4. Så kreativt! Og så flott header du har fått! Spennende med bryllupsplaner :)

    SvarSlett
  5. Herlig vase og det må jo absolutt være noe for et rustikk bryllup. Herlig kveld til deg :o)

    SvarSlett
  6. En lur ide Så nydelig barnebarn du har. Kanskje en dag er du i Alta. Hadde vært morsomt og treffe hverandre. Bor bare ca. to km fra flyplassen.

    SvarSlett