Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 25. august 2014

Lurer på....

om jeg skal kjøpe meg en ny kjole...




Denne fra Part two prøvde jeg i Århus og den var veldig
kledelig på, men tradisjonen tro hadde de ikke min størrelse....




Denne fra Tiger of Sweeden prøvde jeg også. Den satt
helt perfekt.

To svarte kjoler til hvert sitt bruk, men klarer ikke helt
bestemme meg og begge finnes på nett i min størrelse....

Høst og vinter liker jeg kjoler med 3/4 ermer. Det er ikke alltid
like delikat med synlig British blue grevinneheng....

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. "British blue"....den må jeg huske:)
    Ellers synes jeg du burde kjøpe BEGGE kjolene. De var skikkelig stilige.

    SvarSlett
  2. Fine begge kjolane.
    "British blue" hihi, då veit eg kva eg skal kalle det.

    SvarSlett
  3. Grevinneheng… kjenner godt til dem ja.

    Stilige, klassiske kjoler begge to, Ingrid. Zalando har det meste. My best "friend".

    SvarSlett
  4. Skei ut, bestill deg begge !
    Hvis du MÅ velge, tror jeg ville gått for den enkle sorte. kan "styles" opp meg smykke, eller skjerf ...

    Klassis sort kjole, trenger MAN alltid, går til alt og til (nesten) alle anledninger. Dog, jeg ser mine "svarte" kjoler blir oftere og oftere nå i BLÅ farger...!

    SvarSlett