Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 17. august 2014

Hjemme alene....

benyttet jeg lørdagskvelden etter jobb til å se videre på
NRK Nett-tv og Mildred Pierce...



Denne flotte HBO-serien på 4 episoder med Kate Winslet i
hovedrollen er tilgjengelig i 9 dager til....

Det er jobb på meg i dag også med overnatting i London.
Det sure er at denne gangen er det bare 12 timer fri der og
hotell på flyplassen... Vi kommer dit i kveld og ut igjen i
morgen formiddag..

Ja,ja...penger spart!

Ha en fin søndag.

5 kommentarer:

  1. Godt å se at du mener at penger er spart, når du ikke kommer deg til London by, hi hi...
    Det er som jeg det, i mindre målestokk. Når jeg holder meg hjemme og ikke drar til byen, går det iallefall ikke noen penger.
    Tror det er et gen vi damer har innebygget.
    God søndag.

    SvarSlett
  2. Takk for tips. Den skal jeg jammen meg få med meg ;)

    SvarSlett
  3. Åh, er det nye episoder?
    Jeg må inn å se =)

    SvarSlett
  4. kanskje neste gang...kommer du deg en svipptur inn til fine London...:?

    SvarSlett
    Svar
    1. Sorry, Helen. Skulle gjerne vært der, men er på hotellet kl.23.30 og blir hentet igjen kl.10.00

      Slett