Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 7. august 2014

Ferieboble....

Jeg er hjemme igjen etter å ha levd i en ferieboble de
siste fire ukene. Det kjennes i alle fall slik ut nå når jeg
ser tilbake på denne sommeren over alle sommrer....





Jeg dro fra hytta i nydelig sommervær og hjem til en grå og
regntung himmel og i morgen er det jobb igjen.

Men hva gjør vel det når Mannen møter meg blid og fornøyd
og med middagen klar. I tillegg har han ordnet hus og hage på
stell igjen etter fire ukers vanskjøtsel.


2 kommentarer:

  1. Sommeren varer ikke evig, nei. Så bra at du har hatt en flott ferie! :-)

    SvarSlett
  2. Ja, for en sommer vi har hatt :) Men godt å være tilbake til hverdagen igjen også. Plutselig er det noen fridager igjen - vi får være flinke til å nyte de :)

    SvarSlett