Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 1. august 2014

Elen....

Gullet mitt og foreldrene har vært hos oss på hytta
noen dager....


Her er hun i dusjen og storkoser seg....


Det blir ikke tid til så mye annet enn Elen når hun er
blitt 9 måneder, drar seg over gulvet og vil utforske og
studere alt, inkl. døde vepser på gulvet. Og aller helst skal
det smakes på også. Når hun hviler er det bare å ta en pust i
bakken og gjøre seg klar til neste vakt....

Og det gjør vi så gjerne for dette sjarmerende gullet..




8 kommentarer:

  1. Herlighet så nydelig hun er
    Og 9 mnd'er allerede??
    Tiden flyr! Det er bare å nyte!! ♥

    SvarSlett
  2. For ei nydelig jente! Skjønner veldig godt st dere blir sjarmerti senk! :-)

    SvarSlett
  3. Så fine bilder!
    Og takk for boktips om USA-boken du leser. Har bestilt den på biblioteket nå. Her har den fått 5 stjerner, så den gleder jeg meg til. Rosie-boken du leser likte jeg jo veldig godt. Håper den faller i smak hos deg også.

    SvarSlett
  4. Hvilke herlig bilder du har greid å fange her :)

    Det smilebildet nederst til venstre, får'n bare til å smile her jeg sitter på andre siden av PC'n.....nuddelig :))

    SvarSlett
  5. Ja man merker at man ikke er tyve år mere ;) Nydelig lita frøken, kos deg masse med ho!

    SvarSlett
  6. Herleg jente.
    Og ho likar vatn, det trur eg dei fleste babyar gjer :)
    Kos dokke !

    SvarSlett
  7. Nydelig skjønn liten jente:). Synes hun ligner litt på deg!! Nyt ferien videre og hils:)) hilsen Fru Helgeland

    SvarSlett
  8. Næmmen så søøøt :)
    Så koselig å se barnebarnet ditt!
    God helg :)

    SvarSlett