Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 18. juli 2014

Restepai....

Før vi dro ut på sjøen i dag for å tilbringe ettermiddagen
på en holme med bading og soling, så lagde jeg en
paideig som godgjorde seg i kjøleskapet til vi kom
hjem....





Deigen lagde jeg av litt hvetemel, sammalt grov hvete
og mye havregryn, smør og vann. Fyllet er 3 egg, 3dl
melk/fløte og 100 gr ost. I tillegg la jeg på noen rester
Norzola som lå i kjøleskapet. Ellers blei innholdet det
jeg hadde for hånden. Løk, paprika, svarte oliven,
broccoli og rester av hamburgerrygg, salt og pepper...

Enkel og grei sommermat i den herlige varmen vi har nå....



2 kommentarer:

  1. Det hørtes veldig godt ut. Så dine fine bilder på instagram i går fra båttur. Dere har det så flott rundt hytta deres :) Virkelig!
    Ha en fin sommerlørdag! Det er helt perfekt nå :) Helt perfekt!

    SvarSlett
  2. Pai er sååå godt, og en fin måte å bli kvitt litt "rester" som du skriver.

    Nyyyt fine dager :)

    SvarSlett