Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 13. juli 2014

Noen ganger....

så har jeg en drøm om å leve i en klisje.....




Kjøre cabriole der solen alltid skinner og med fønvind i håret....




et nydelig hus i Hamptons New England.....



og det skal selvsagt være et beach house....



der alt er delikat og stilfullt....



Soverommet skal være utsøkt med havutsikt....




Pene ungdommer i huset.....


som er sammen med foreldrene i de koseligste sammenkomster....



der været er alltid perfekt for utendørsselskaper....




og den perfekte picnic på stranda.....


Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Herlig, ja, 'dream on' som du sier! Men, når jeg titter innom en del blogger, så er det jo mange som lever slikt… he, he… ha en fortsatt fin søndag hos deg!

    SvarSlett
  2. Jeg har faktisk opplevd nesten dette, da jeg bodd hos en rik familie i USA da jeg var ung.

    SvarSlett
  3. Det er lov å dagdrømme litt.... men i det store og det hele er vi nok fornøyd med hverdager og realitet :) Fortsatt god sommer ☼

    SvarSlett
  4. Ha ha… Litt av en drøm da.
    … Men så vet vi jo at livet ikke helt er akkurat sånn.

    SvarSlett