Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 20. juli 2014

A tribute to Pink Floyd....

Vi var på konsert i Fjæreheia sammen med kjempehyggelige
hyttenaboer i går kveld....





Flott musikk av dyktige lokale musikere og et spektakulært
show med laser og 3D på fjellveggen bak scenen....

Et lite opptak med iPhone gjorde jeg og du kan høre
litt HER fra konserten..

Det er så hyggelig å få med seg litt lokale arrangementer mens
man er på ferie. Og ikke for å snakke om det flotte været vi fikk
da, siden Fjæreheia er et utendørs amfi...





7 kommentarer:

  1. Åh høres veldig koselig ut! Og Pink Floyd tribute musikk er jo ikke det verste man kan høre på :)
    Her hos oss sitter vi hver kveld og bare ser på fjorden og båtene som går inn, sola som går ned og akkurat nå er det musikk i våre ører :) Herlig det også.
    Og for et vær... over hele landet! Veldig gøy at alle har sol nå :) Det fortjener vi virkelig!
    Hipp hipp

    SvarSlett
  2. Det både så og hørtes ut som en flottkveld:-)

    SvarSlett
  3. Min kjæres favoritt band i hele verden, er Pink Floyd !
    Koselig å gå på utendørs konsert, det hører sommeren til - og i slike omgivelser må ha vært topp !

    Kom dessverre ikke inn på linken, fikk beskjed om å logge meg på FB.....?! prøvde det...men funka ikke, til info.

    SvarSlett
  4. Kom heller ikke inn på linken, for jeg ville sjekke om det var sønnen til min venninne som spilte........og da er det nemlig ikke

    SvarSlett
  5. ......lokale musikere , men noen herfra. Jeg var nemlig på det samme opplegget i fjor sommer, og det var superbra!!! ( selv om jeg altså kjente etpar. Av dem som var med....)

    SvarSlett
  6. Hvor er Fjæreheia ? jeg har vært flere ganger på Fjære Ligger de to stedene i nærheten.. Har lest boka Kilden som er utrolig mange
    Anna Marie fra Alta.

    SvarSlett
    Svar
    1. Fjæreheia amfiscene ligger 15 min. gange fra Fjære kirke utenfor Grimstad.

      Slett