Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 21. juni 2014

Tenk at jeg....

har kjøpt meg boyfriend jeans....



Ha,ha,ha.....hvem ville vel ha trodd det?




Jeg som liker klassiske og litt strenge klær og i alle fall
ikke jeans som er slitt før man tar dem i bruk..ha,ha.

Jeg syntes denne var så kul og gjorde seg sammen med
en pen jakke og søte sko. Og ikke minst, den er supergod
å ha på seg.

Så gjenstår det å se hvor mye jeg bruker den. 5 units
saggebuksen min ligger for det meste trygt i skapet.....


Ha en finfin lørdag!

6 kommentarer:

  1. Morsomt å prøve noe nytt !

    Hvem vet, kanskje den blir en favoritt....?
    Kul med tilbehøret du her har valgt, syntes jeg :)

    Jeg trodde aldri jeg skulle bruke fargen BLÅ !
    Mye pga av mitt mørke hår. Nå kan jeg ikke få nok av blåfarger i alle varianter, den har blitt min nye "sort" farge !

    God helg :))

    SvarSlett
  2. Kjempefin da! Du er jo så slank og flott :)

    SvarSlett
  3. BRA;) Kjempefin;) Jeg har også kjøpt meg en. Var litt i tvil med det samme, men den er virkelig blitt brukt;)

    SvarSlett
  4. Jeg synes du kledde den fint, jeg. Du har tatt riktig tilbehør til den også.
    Jeg kjøpte meg en vid,, tynn, mønsteret bukse da jeg var i KBH, og jeg har alltid vært til trange bukser!!!!
    Men etter noen ekstra kilo på, er denne mer behagelig, men jeg skal følge med altså.......
    God helg

    SvarSlett
  5. Måtte google "boyfriend jeans" når jeg leste innlegget ditt. Og ble litt klokere. Er det ei romslig bukse man bretter opp på beina? Hvilket merke kjøpte du.
    Five unit er lite brukt her hos meg også. Pussig i grunn, for en er jo god å ha på seg.

    SvarSlett