Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 14. juni 2014

Jeg har reist langt....

I går fløy jeg til Svalbard med et fly fullt med nesten
bare britiske turister klare for opplevelser i det
kalde nord. Det var surt og kaldt og jeg var sjeleglad
jeg skulle sørover igjen etter en time på bakken.

Så langt nord at det ikke er med på kartet engang....









I dag har jeg vært i Kroatsia. Til Split med en gjeng superhyggelige
passasjerer som skulle dit på ferie og en like hyggelig
gjeng hjem igjen som hadde feriert der.

Det var heller ikke så bra i Split. Pøsregn, lyn og torden, men
forskjellen er at der lovet de fint og varmt vær når bygen
hadde passert flyplassen.

Uansett, nå er hele crewet klar for middag om en times tid.
Noen lader opp med topptur før middag, noen jogger og
andre slapper av før vi møtes. Det blir hyggelig. Alltid kjekt
å spise sammen og i morgen skal vi ikke på jobb før utpå
ettermiddagen.

Ha en fin lørdagskveld!

2 kommentarer:

  1. God lørdagskveld der du er, Ingrid ;)

    SvarSlett
  2. Tro hvor går så ferden videre på din jobbhelg...?

    Her var vi med venner i byen Orvieto, kikket på ett opptog av middelalder-opptog, trommeslagere, og flagg kastere, artig å se på :)

    Håper middagen smakte !

    SvarSlett