Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 26. juni 2014

Hummer & Champagne....

er helt greit på en torsdag i slutten av juni....



Jeg har to arbeidshelger igjen før det er ferie og jeg er takknemlig for arbeidsturnusen min som gir meg fire fridager om gangen.

Jeg må jo innrømme at jeg tenker på dem som ikke har det like greit som meg når jeg spiser og drikker dette og får litt dårlig samvittighet....

For en urettferdig verden vi lever i!


Sendt fra min iPhone...

5 kommentarer:

  1. Ja, vår verden er kontastfylt, og vi er virkelig heldige som bor her vi bor på vår kant av verden.
    Nå er vel ikke dette hverdagskost hos dere heller, så kos deg du :)

    SvarSlett
  2. Hehehe jeg også kan åpne en flaske vin i uka og kose meg da fordi jeg skal på vakt i helgene. Det synes jeg vi skal unne oss selv jeg når vi må jobbe når alle andre har fri, da er det jo de som koser seg og vi må bare se på.

    Må si den hummeren og champagnen fristet veldig nå, dessverre er polet stengt så det blir ikke kos i dag og i morgen er det atter en arbeidshelg.

    God helg!

    SvarSlett
  3. Det så iallefall helt nydelig ut:-)

    SvarSlett
  4. Man må kose seg når man kann, det er mitt valgspråk!

    SvarSlett
  5. Det så i all fall himmelsk ut :) Nyt ferien når den kommer :)

    SvarSlett