Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 9. juni 2014

For en nydelig dag....

Vi våknet tidlig, veldig tidlig. Kl.05 var Mannen på brygga for å fiske middag til i kveld og 2 makrell er klar for grillen. Jeg var også våken, så jeg lagde kaffe og gikk ned på brygga. Stille morgenstund er virkelig gull.....



Ved lunchtider tok vi båten til Lillesand for å handle litt på Kiwi, kjøpe softis og bare nyte solen, varmen og sjøen....


Nå har de fleste hyttenaboene dratt og stillheten har igjen senket seg....



8 kommentarer:

  1. Høres ut som en nydelig dag. Kos dere videre i det flotte håret vi har i dag <3

    SvarSlett
  2. Slike dager er gull verdt!
    Ha en fin kveld! :-)

    SvarSlett
  3. Godt med noen fridager :)
    Sørlandet har vært fint noen dager nå!
    Nyt hyttelivet :)

    SvarSlett
  4. Tidlege sommarmorgener er det høgtid over.

    SvarSlett
  5. høres ut som en fantastisk dag :)
    morgenstunder er herlige og i alle
    fall når det er sol og sommer ღ
    Nyd dagene, klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Jeg våkner også ofte veldig tidlig....som i dag. Men så står jeg på farten til å dra på ferie, og rekker å nyte både kaffe og sol, før jeg skal sitte innendørs i mange timer.
    Håper fisken smakte :)

    SvarSlett
  7. Høres herlig ut bare jeg ikke tenker på at klokka var 5 om morgenen :) Hva gjør folk oppe da egentlig? ;)

    SvarSlett
  8. Perfekt start på en flott dag !!

    Deilig å kunne nyte området, alene også :O)

    SvarSlett