Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 11. juni 2014

Et helt halvt år....

Løp og kjøp eller løp og lån....





Jeg har stått på venteliste på biblioteket siden midten
av november og da var jeg nr. 24 i køen. Da jeg hentet
boken rett før pinse var det 46 bak meg som venter og
jeg fikk kun ha den i to uker.

To uker tenkte jeg da...klarer jeg lese den så raskt?

Jeg brukte tre kvelder/ettermiddager. Jeg blei begeistret
og måtte bare lese og lese.....


Ha en fin dag!

5 kommentarer:

  1. Det høres ut som om jeg må låne den . Takk for tipset. ;-)

    SvarSlett
  2. Dette var moro å høre, Fru Tunheim, som du vet, har jeg kjøpt den med meg til Italia, men akkurat NÅ leses ett år i Provenca, som er utrolig morsom, lærer litt om det franske landsbygda, mange likheter med Italia.

    Men, når den er ferdig lest, DA skal jeg velge meg denne skjønner jeg :)

    Hva blir neste bok på deg i sommer...tro...?

    SvarSlett
  3. Den har jeg hørt mye bra om! Står på venteliste jeg også :)

    SvarSlett
  4. Ååh, den har jeg lest, og det vare en av de bøkene der man er lei seg for at den er ferdig. Kooos deg

    SvarSlett