Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 1. juni 2014

Bak skyene....

der er himmelen blå.....





Det er jammen stor forskjell på en blå himmel og en som er fylt med tåkeskyer....

I formiddag gikk Studenten og jeg tur med Elen kledd i tykk ullgenser og ullsokker. Jeg i flis og vindjakke og Studenten i sin nye ullkofte.

Da solen kom frem etter å ha vunnet kampen mot skyene var det på med shorts....

Nå er huset tomt igjen. Elen er hentet av sin far og Studenten reist til Oslo for i jobbe på Universitetet i juni. Det har vært så godt å ha henne hjemme noen dager, bare hun og jeg. Jeg må innrømmer at det rant noen tårer da hun dro. Heldigvis er ikke Oslo langt unna....

Sendt fra min iPhone...

1 kommentar:

  1. God kveld, Ingrid.
    Her var det maaange innlegg å ta igjen. Nå har jeg kost meg, lest og oppdatert meg på hvordan din uke har vært. Godt å lese at livet smiler. Både med ditt nydelige barnebarn, studenten og ellers. Hold fast i det gode. Hold fast.

    SvarSlett